Жолооны үнэмлэх захиалах, солих, нөхөн олгох үйл ажиллагааг цахимжуулна
Авлигатай тэмцэх газрын албан хаагчид яам, агентлаг, нийслэл, дүүргүүдэд ажиллаж төрийн үйлчилгээ иргэдэд нээлттэй, ил тод хүрч байгаа эсэх, шат дамжлагыг бууруулах, авлига ашиг сонирхлоос урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр ажиллаж байна. Өнгөрсөн долоо хоногт Цагдаагийн ерөнхий газрын Бүртгэл, хяналтын төвийн үйл ажиллагаатай танилцсан билээ. Тус төвийн жолоодох эрхийн үнэмлэх олгох, солих, эрх сэргээх, ангилал ахиулах, үнэмлэхний лавлагаа өгөх, тусгай дуут дохио болон гэрэл дохио хэрэглэх зөвшөөрөл олгож буй үйл явц болон мэдээллийн ил тод байдалд хяналт тавьж ажиллажээ.
Шалгалтаар илэрсэн зөрчил, дутагдал цаашид хэрхэх талаар АТГ-ын Мэдүүлгийн бүрдүүлэлт, дүн шинжилгээний албаны дарга, ахлах комиссар Ц.Цэцэгдэлгэрэх ”Тухайн байгууллагын зарим үйл ажиллагаа цахимжсан, иргэдэд хүргэж буй үйлчилгээ сайжирсан байна. Гэхдээ сайны хажуугаар саар гэгчээр засч залруулах зүйл бас байна. Жолооны үнэмлэхний бэлдэц бэлтгэх, дагалдах хор хэрэгслийг худалдан авахад жилд дунджаар 1.3-1.8 тэрбум төгрөг зарцуулдаг ч жил бүр л бэлдэц тасарсан гэдэг шалтгаанаар үнэмлэх хэвлэгддэггүй, түр үнэмлэх олгодог. Үүнийг дагаад иргэдэд хүнд суртал, чирэгдэл учирдаг энэ байдлыг арилгах, жолооны үнэмлэх захиалах, олгох үйл ажиллагааг цахимжуулах, нээлттэй болгох шаардлага байна.
Жолооны үнэмлэхийг цахимжуулснаас иргэдэд үзүүлж буй төрийн үйлчилгээний шат дамжлага багасна. Мөн жолооны дамжаануудын чанар, стандартыг сайжруулж адестатчлах юм. Ингэснээр хариуцлагатай жолооч бэлтгэгдэж, зам, тээврийн осол хэргийн гаралт буурна” хэмээн ярьсан юм.
Өнгөрсөн оны долдугаар сараас эхлэн нийслэлийн хэмжээнд жолоодох эрхийн шалгалтыг туршилтын журмаар цахимаар авч эхэлсэн юм. Энэ ондоо багтаагаад улсын хэмжээнд цахимаар шалгалт авах бэлтгэл ажлыг бид ханган ажиллаж байна” хэмээв.
URL: