Монгол улсын маркетингийн нэгдсэн бодлого

Poster finally jpg (1)(1)

Швецари цаг, Герман машин, Японы электрон бараа, Итали дарс, Энэтхэг торго. Эдгээр бүх бүтээгдэхүүн бол тухайн улсынхаа нэрийн хуудас болсон брэнд бүтээгдэхүүнүүд юм. Монгол улсын нэрийг олон улсад гаргах боломжтой олон бүтээгдэхүүн байдаг хэдий ч тэдгээрийг дэлхийд сурталчлах нэгдсэн бодлого үгүйлэгдэж ирсэн. Тэгвэл 10 сарын 24-нд Монгол Улсын ерөнхийлөгчийн дэмжлэг дор төрийн ордонд “Маркетеруудын II Чуулган“ болох ба энэхүү чуулган нь “ДЭЛХИЙН МОНГОЛ” уриан дор болох юм байна.

Бүртгэл:

www.mnma.mn


URL:

Сэтгэгдэл бичих