Зар сурталчилгаа хүүхдийн сэтгэцэд нь сөрөг нөлөөлдөг
Зар сурталчилгаа 12 хүртэлх насны хүүхдэд хандах ёсгүй гэсэн хууль Шведэд үйлчилдэг. Учир нь хүүхэд 12 хүртлээ аливаа нөлөөнд автамтгай, итгэмтгий байдаг тул зар сурталчилгаа сэтгэцэд нь сөрөг нөлөөлдөг аж. Ер нь хүүхдэд зурагт их үзүүлэхийг эрдэмтэд хориглодог. Ялангуяа 3-4 насныхан хялар, долир болох, мөн мэдрэлийн хэт ядаргаанд орох аюултай тул 10-20 минут л хүүхэлдэйн кино үзэх ёстой гэнэ.
URL: