Япон машин авбал үүнийг заавал шалгаарай
Аукционы хуудас
Тэгвэл бид энэ хуудсан дээрх мэдээллийг (xарамсалтай нь энэ нь зөвхөн япон хэл дээр, дүрс үсгээр бичигддэг) тайлж уншаад сурчихвал наад зах нь худалдаж авах унаагаа баримжаагаар аз туршин сонгохгүй болно.
Ихэнх аукцион өөр өөрийн үнэлгээний системтэй байдаг учраас тодорхой хүндрэл бий. Гэхдээ үндсэндээ 5, 6 баллын систем ашигладаг.
Дараах хуудсыг жишээ болгож үзье.
Хуудсыг тайлбарлахад хялбар болгохын тулд хэд хэд хуваасан.
1 – багцын дугаар
2 – автомашины түүх: Хувь хүний эзэмшилд байсан, түрээсэнд байсан, эсвэл өөр байдлаар ашиглаж байсныг тодорхойлдог. Энэ тохиолдолд хувь хүн эзэмшиж байсныг заасан бичиглэл байна.
3 – хөдөлгүүрийн багтаамж; сантиметр куб-ээр
4 – кузовын төрөл
5 – аукционы үнэлгээ.
Үүнд:
• S, 6- Дээд оноо. Шинэ автомашин
• 5- 25 000 хүртэлх гүйлттэй автомашин
• 4.5- Маш сайн машин, Үл мэдэг сэв, зэвний толбо байж болох ч бага зэргийн косметик засвар хийхэд 5 үнэлгээ авах боломжтой
• 4- Сайн машин, Бага сага сэвтэй, засвар орсон, эд анги солигдсон байж болно
• 3.5- Бага зэргийн сэв, хонхор, зураастай, Зарим эд анги солих, салон цэвэрлэх шаардлагатай
• 3- Нэлээд сэв, хонхор, зураастай, кузов засуулах шаардлагатай, салон толботой, бохир, тамхины галд түлэгдсэн эсвэл эдгээр дефект байхгүй ч 110 мянгаас дээш явсан машинд энэ оноог тавьдаг
• 2- Дээрхтэй адил боловч илүү дефекттэй эсвэл их гүйлттэй
• 1- Техникийн хувьд муу машин-усанд авахуулсан, мөндөрт цохиулсан, ослын дараа засагдсан, тюнинг хийж эд ангиудыг стандарт бус болгосон
• 0, А- Осолд орсон ч сайн сэргээсэн, Үндсэн эд ангиудад гар хүрээгүй
• R- Осолд орж засагдсан машин
6 – Салоны үнэлгээ
Салоныг үнэлэхдээ латин үсэг ашигладаг.
А- өөгүй салон
В- бага зэргийн бохирдолтой
С- бага зэргийн бохирдол толботой, тамхины галд энд тэндээ түлэгдсэн
D- Бохирдол, толбо ихтэй, тамхинд их түлэгдсэн
7- Модель (манай тохиолдолд RVR байна), Кузовын төрөл буюу хаалганы тоо (манай жишээнд 4), Загвар (энэ жишээнд Спорт загвар гэж катаганагаар бичсэн байна) Эдгээрийг зүүнээс баруун тийш бичдэг
8- Үйлдвэрлэсэн оныг Японы он тооллоор бичнэ. Япон тооллын он дээр 88-ыг нэмэхэд манайтай таарна. Дээрхи жишээнд 8 гэж байгаа нь 1996 он гэсэн үг.
1 – сякэн гэж нэрлэгдэх ээлжит техникийн үзлэгийн хүчинтэй хугацаа дуусах он сар. Манай тохиолдолд 2005 оны 7 сард дуусахаар байна.(17 оны 7 сар)
2 – Гүйлт.км-ээр юм уу милиэр өгөгдөнө
3 – өнгө. Хэрэв дахиж будаганд орсон байвал сум заагаад шинэ өнгийг бичнэ.
4 – өнгөний код
5 – түлшний төрөл. Энд “бензин”гэсэн байна
6 – салоны өнгө
7 – ашиглалтын хугаа
8 – Дилерийн багана. Энд тэмдэглэл байвал уг автомашин дилерээр дамжиж зарагдсан гэсэн үг
9 – Жолооны байрлал. Эхний дүрс бичиг баруун талдаа, нөгөө нь зүүн талдаа жолоотойг илэрхийлж байна.
1 –Трансмиссийн төрөл. Энэ нь трансмиссийн төрлөөс гадна хөшүүрэг нь хаанаа байрласан болохыг заана. Энэ жишээнд шалан дээр байрласан хөшүүрэгтэй автомат трансмисс байна. Бусад кодыг энд оруулсангүй
2 – Кондиционер. AC- энгийн кондиционер, AAC – автомат кондиционер
3 – техник үйлчилгээний журнал байгаа эсэхийг энд заана. Энд бичиглэл хийгээгүй бол ийм журнал байхгүй гэсэн үг бөгөөд энэ тохиолдолд дээрх ГҮЙЛТ гэсэн нүдэнд анхаарлын тэмдэг тавьдаг
4 – Энэ хуудасны үйлчлэх хугацаа
1 – нэмэлт тоноглол
SR – люк
AW – хайлшин обуд
PS – гидро хүчлүүр
PW – цахилгаан шил өргөгч
TV – телевизор
LS – арьсан суудал
Зарим тэмдэглэгээг катаганагаар өгнө. Жишээ нь манай RVR хайлшин обудтай, жолооны хүчлүүртэй, аюулгүйн дэртэй, шил өргөгчтэй гэсэн байна.
2 – дээр оруулаагүй тоноглолуудыг бичнэ.
1 –суудлын тоо
2 – суудлын нийт тоо
3 – энэ хэсэгт үзлэг хийсэн эксперт уг автомашины талаархи өөрийн тайлбарыг бичнэ
4 – дээрхтэй ижил гэхдээ энд зөвхөн сөрөг талыг бичнэ
5 – кузовын дэлгэмэл схем дээр дефектийг заасан байдаг.
A, B – зураас
E буюу U – хонхор
S -зэв
Y – цоорхой
W, P – будаг ховхорсон
X – солих шаардлагатай эд анги
XX – солигдсон эд анги
Энэ үсэгнүүдийн ард тоо нэмж тавиад дефектийн зэрэглэлийг илүү тодорхой болгодог.
6. дугуйны техникийн байдал
1 – энэ хэсэгт тухайн автомашины худалдагдсан багцын бүлгийг оруулна. Японд автомашиныг бүлгээр худалддаг. Жишээ нь “нэг эзэмшигчтэй”, “устгах шаардлагатай”, “сэргээсэн” гэх мэт. Энд “рабито майка” – гэсэн байна. Японд хямд үнэтэй, хурдан борлогддог, техникийн хувьд сайнаараа машиныг ингэж нэрлэдэг.
2 – машины улсын бүртгэлийн дугаар
3 – кузовын дугаар
URL:
Сэтгэгдэл бичих
You must be logged in to post a comment.
Манай наймаачид хүн чанартай бол энэ бичгийг машинтай дагуулаад хамтад нь өгөх хэрэгтэй юм байна . Харамсалтай нь мөнгө нь харагдахаас хүн чанар эс харагдана.
medhed ilvvdehgvi l ym bna
энэ хуудсанд баталгаа байдаггүй учраас манайхан дуртай газраа photoshop-доод л дажгүй цаасан дээр хэвлээд суучина шүү дээ.
mash heregtei medeelel bna medkv neg hi huwilj awaad zah yawhad zvgeer yum bn
ene tehr 4b vnelgeete bna tiim v
Би анх удаа японоос аукционоос нь дуудлага худалдаагаар машин авч узсэн.унаж яваад тэр чигт нь гадаа зогсоол др машинаа тавьж бгаа юм шиг л авчираад огчихдог юм билээ.хэн унаж бсан энэ тэр нь шууд мэдэгдэнэ.хуухдийн тэрэг.машины суудал.зонтик.бух торлийн багаж нь, тэмдэг, аппарат нийлуулдэг газрынх бол бичиг баримт, косметик ч бх шиг.даанч энд контейнер задлахад хулээж авч бгаа гарууд секунд хурэхгуй хугацаанд бэлэн цаасан хайрцагтаа юу ч угуй хамаад л болоо, би японд харсан тулдаа л ухуулаагуй
Онлайнаар захиалж авахад энэ бүх мэдээлэлтэй урьдчилж танилцах боломжтой юм билээ. Гэхдээ бүх л машинд энэ мэдээлэл дагалдаж ирдэг. Манай наймаачид л зарим үзүүлэлтийг засварладаг учраас үзүүлдэггүй юм шиг байгаа юм.
ийм бичиг байхгүй л байна манайхан өгдөггүй юм байна
Amato non sarai,