Хараагдсан сургууль /Японы аймшгийн өгүүллэг/
Токиогын нэгэн дүүрэгт байрлах охидын ахлах сургууль.Нээлтээ хийсэн цагаасаа л эхлэн цусанд будагдаж эхэлсэн түүхтэй.
1989 он будаг нь ханхалсан цоо шинэ сургуулийн нээлтйин үйл ажиллагаа төлөвлөгөөний дагуу ямар ч асуудалгүй болж байлаа.Элсэн орж буй сурагчид шинэхэн сургуульруугаа орохыг тэсэн ядан хүлээцгээнэ.Тэдний хүлээлт ч удаан үргэлжилсэнгүй сургуулийн нээлтийн үйл ажиллагаа дуусаж анги удирдсан багш нар сурагчдаа дагуулан анги ангируугаа орцгоолоо.Сурагчид анги ангидаа орсны дараа хоорондоо танилцацгааж инээд хөөрөөр дүүрэн байлаа.Гэнэт сургууль дотор нэгэн орилох чимээ сонсогдов.Сурагчид ч чив чимээгүй болцгоолоо.Багш нар юу болсныг мэдхээр ангиасаа гарцгаалаа.Гэтэл корьдорт юу ч байсангүй багш нар ч гайхан ангируугаа орох гэтэл нөгөө хашгирах чимээ дахин сонсогдов.Багш нар энэ чимээ хаанаас гараад байгааг мэдсэнгүй.Гэтэл зургийн ангиас цусанд будагдсан нэгэн охин гарч ирээд унаад өгчээ.Багш нар тэр даруй цагдаа, эмнэлгийхнийг дуудаж сурагчдыг ангиас гаргасангүй.Сурагчид юу болсныг мэдээгүй учраас анги ангидаа чимээгүйхэн сууцгаана.Эмнэлгийнхэн ч удалгүй ирж охиныг эмнэлэгрүү авч явлаа.Харин цагдаагынхан багш нараас байцаалт авч дуусаад “Зургийн анги” – руу орлоо.Зургийн ангид урьд нь ямар ч хичээл орж байгаагүй учраас бүх юм нь эмх цэгцтэй харин зургийн ангийн голд нэг нь цаасан дээр цусаар хүний дүрсийг зурж үлдээсэн байжээ.Тэр зурган дээрх хүний 2 гар болон 2 хөл нь биенээсээ тасарсан байдалтай байхыг харсан цагдаа нар муу ёр гэж үзээд зургийг цагдаагын газарлуу авч явхаар болжээ.Хэсэг хугацааны дараа багш нар хуралдан сурагчдыг гэр гэрлүү нь явуулхаар шийдээд эхний өдрийн хичээлийг оруулсангүй.Сурагчид зургийн ангид юу болсныг мэдээгүй учраас сургууль дотор нь цагдаа, эмнэлгийнхэн байхыг хараад гайхан сургуулиасаа гарцгаалаа.Сурагчдыг гараад удаагүй байтал эмнэлгээс залган охиныг нас барсныг мэдэгджээ. Сургуулийн захиргаанаас нас барсан охины гэрийнхэнд мэдэгдэх гэтэл нас барсан охины хувийн хэрэг сурагчдын хувийн хэрэг дотроос гарч ирсэнгүй.Цагдаа нар ч охины хэн болхыг тогтоож чадахгүй байлаа.Ийм байдалтайгаар хоёр долоо хоног өнгөрч сурагчдын эцэг эх сургуулийн захиргаанд хичээлээ эхлэхийг шаардсан бичиг ирүүлсээр байсан учир охины хэргийг хаах хүсэлтийг цагдаагын газарт хүргүүлж цагдаагын газар ч хэргийг илрүүлж чадаагүй учраас сургуулийн үйл ажиллагааг эхлэх зөвшөөрлийг олгожээ.Oхины үхэл хараал болон үлдсэнийг сүүлд олж тогтоожээ.Сургууль үйл ажиллагаагаа дахин явуулж эхэлснээс 7 сарын дараа нэгэн охин шилжин ирсэн бөгөөд түүний нэрийг Акихито Шизүки гэдэг.Ангийх нь хүүхдүүд түүнийг Шизүки гэж дууддаг байлаа.Шизүки сургууль завсардсан учраас ангийнхаа хүүхдүүдээс хичээлээ нөхөж авдаг байж.Шизүкигийн гэр сургуульдаа нэлээд ойр бөгөөд доороо 3 дүүтэй учраас гэртээ хичээл хийнэ гэдэг хэцүүхэн ажил тийм учраас анги дээрээ гэрийнхээ даалгаварыг хийчихээд гэртээ харьдаг байлаа.Нэгэн өдөр Шизүки хичээл тарсны дараа сургуулиасаа гарч яваад орохыг хориглосон зургийн ангыг олж харан энэ ангид яагаад хүүхдүүдийг оруулдаггүй юм бол гэж бодон хаалгыг нь онгойлгон гэрлийг асаажээ.Удаа хугацааны турш хүн ороогүй учраас тоос шороонд дарагдсан байсан учир цэвэрлхээр шийдээд хогыг нь шүүрдэж байтал нүлэнл нь хүний дүрс харагджээ.Шизүки гайхан ангид хүн байсан юм байхдаа гэж бодон эргэн тойрноо хартал хэн ч байсангүй.Буруу харсан юм байхдаа гэж бодож байтал гэнэт ангийх нь тог тасарч ангид тас харанхуй ноёллоо.Харанхуйгаас хамгийн их айдаг Шизүки айсандаа хэн гэрэл унтраачихваа асаагаачээ гэж хашгирчээ.Яг тэр үед ангийн буланд гартаа хутга барьсан нэгэн эмэгтэй зогсож байхыг олж харав.Та хэн бэ манай ангид юу хийж байгаа юм бэ гэхэд юу ч дугарсангүй.Үснийх нь завсраар нүдэнд нь цус хурсан байдалтай 2 улаан нүдийг олж харсан Шизүки ангиас зугтан гарах гэтэл ширээний хөлд тээглэн унажээ.Маргааш өглөө сургуулийн жижүүр зургийн ангийн хаалга онгорхой байхыг хараад очтол Шизүкигийн 2 нүд нь ухагдсан байдалтай олджээ.Энэ хэргийн дараа тус сургуулийн үйл ажиллагааг зогсоон тус сургуулийн барилгыг битүүмжилсэн байна.Тухайн үед тус сургуульд юу болоод байсныг хэн ч мэдээгүй бөгөөд сүүлд т
URL: