Хүргэлтийн ажилтнуудын “сэтгэлгүй” үйлдлүүдийг цахим хэрэглэгчид хуваалцсан нь…
Тэсэн ядан хүлээж байсан зүйл нь талаар болно гэдэг энэ хорвоогийн хамгийн онцгүй мэдрэмжүүдийн нэг байх. Цахимаар захиалсан бараа дэндүү удаж байж ирэх, тэр нь хүлээлтэд хүрэхгүй байх нь үүний нэг жишээ. Ингээд хүргэлтийн ажилтнууд ажилдаа сэтгэлгүй, хайнга хандсан, эсвэл хэрэглэгчээ хүндлээгүйгээс шалтгаалсан “дургүй хүрэм” тохиолдлуудыг хүмүүс хуваалцсанаас хүргэж байна.
1″Захиалсан компьютерийн маань хайрцаг дээр гутлын мөр гарсан байв”
2″Хүргэлт хийлээ гээд энэ зургийг илгээсэн байв. Харамсалтай нь энэ манай гэр биш”
3″Тасалгааны цэцэгт дуртай ээждээ бонсай мод захиалаад бэлэглэх гэтэл”
4″Огт хагардаггүй гэсэн шилэн сав ирэхдээ хагарчихсан байв”
5″Удаан хүлээж авсан илгээмжийг маань ийм байдалтай үлдээсэн байв”
6″Барааг авангуутаа шалгаж үзэх хэрэгтэй юм байна”
7″Пиццаг яаж авч явахыг мэддэггүй хүн байдаг юм байна”
8″Хүргэлтээр зайрмаг захиалах хэрэггүй бололтой”
9″Нэлээн удаж байж ирсэн кет”
10″Үнэтэй зурагт шүү дээ”
11″Хоосон дугтуй хүргэлтээр авч үзлээ”
12″Их ууртай байсан бололтой”
13″6 долоо хоног хүлээж авсан үнэтэй суултуур”
14″Цагаан будаг захиалахдаа ийм юм болохвий гэж эмээж байв”
15″Бичгийн машиныг хүргэхдээ ямар ч зөөлөвчгүй хайрцагт хийсэн байв”
16″Гаражны үүдэнд хүргэлт хийсэнд баярлалаа”
17″Хачирхалтай том хайрцаг дотор миний захиалснаас өөр цамц хийсэн байв”
18″iPad маань их л зовлон үзэж иржээ”
19″Яаж багтааж хийснийг нь мэдэхгүй. Би л лав гаргаж авч чадахгүй юм байна”
20″Зул сарын бэлэгний оронд 00-ын цаасны хэдэн сарын нөөцтэй боллоо”
https://www.caak.mn/view/8288844/
URL: